Three 6 mafia - stay fly (remix)

Idag vaknade jag rätt så sent vid 11 tiden..gjorde inte så mkt innan jag gick till jobbet. Fixade till tvätten som jag tvättade igår. Allt fick ju hänga uppe i lägenheten eftersom fläkten i torkrummet inte funkar än :( Så jävla jobbigt. Men men så kan det ju vara när ingen ringer om det? jag hade lätt gjorde det om jag hade en hemtelefon:P Haha. Har inte gjort nåt direkt nu efter jobbet, bara fixat resten av tvätten som inte var torr. Sen tagit mej en kopp tea:) Sen vattnat blommorna, så intressant.. Är med Min Ponny nu men han kollar på "jakt o fiske" ursh va tråkigt...
Imorn ska jag vara med Malin och eventuellt Nadia också. Malin skulle komma kring 11 tiden. För börjar kl15 imorn, alltid kul att göra något innan jobbet, så man får ut något av dagen.

Kisses:)


Haha, här är det LAN hemma hos mej, på den tiden jag bodde hemma haha. Serena är med på ett hörne också :P Pontus var där med, med dock inte med på bilden. Tror Sjösjuk va där med?!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0