Trick daddy ft. khia & tampa - Jump On The Dick

Fy vilken bra låt, men blir besatt nästan, eller ah jag blir det wiiie. Tycker ni ska lyssna på den o ni gillar hiphop :)

Efter 7 tiden så kom Lizzy hit och umgicks lite..drack TE och snackade bara alltmänt om allt från Märkeskläder och det vanliga ämnet som man alltid kommer in på, på ett eller annat sätt är ju Sex ;) haha. Sen efter 9 tiden så skicka Malin sms att hon var nedanför..sa till henne att hon kunde komma förbi på en cigg efter jobbet. Så Jag o Lizzy gick ner, för hon va ändå påväg hemåt..så vart Nadia här nere också :) Stog o tjötta lite, så drog Nadia och sen drog Lizzy så va bara jag o Malin kvar :P Tjöttade lite mer... trevligt :)

Har fixat klart det med bokhyllan nu GÖTT att ha gjort det. Nu ska jag fixa upp här i storarummet efter all shopping :)
Kiss&Hug


Här är vi Lizzy och jag :)


Shit va snygga vi är på fyllan :P

Kommentarer


Postat av: Mattias Lindblad

Underbart :) Jag får väl åka dit och se mig omkring en sväng :) Kanske faller med en gång, vem vet ;)

2008-11-20 @ 23:17:32
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0