Pizza Och Fika :)

Dagen började med att sega framför datorn o så. Käkade lite gröt till frukost och en banana :P haha, lite nyttigt va det allt haha. Även om jag förstörde kosten senare under dagen haha. Skulle vart med Malin med det blev inte rikigt så men men. Så ringde jag Pontus men svarade inte som vanligt. Men han ringde upp mig senare sen så snackade vi lite och ahh bestämmde att vi skulle umgås lite mer, nu eftersom vi jobbar i prinsip samma tider. När jag jobbar sen vecka gör han det samma osv. Va ett tag sedan vi va:) Men iallafall så ringde jag Serena och hon hade inget direkt för sig, så mötes vi utanför hemköp. Fick gå in på jobbet först och lämna jobb telefonen, för den hade jag fått med mej hem igår :/ Så drog vi till tevespelsbutiken och snackade med Serenas kille Peter, så tog hon ut pengar där. Så drog vi till Lindans grill och käkade pizza, så gött :) Sen blev det en kaffe på gabriels där vi satt med Sanna och Evelina. Sen när vi skulle ut och röka så hittade jag en väska på en av stolarna, ah där ute där man rökar. Så gick in o frågade Linda och Jannica om det va deras?! först såg dom lite fundersamma ut men det var iallafall Jannicas  väska, dagens gärning ! :) Tur att man kan göra någon glad i mellan åt. Hade uppskattat om jag hade fått tillbacks min väska så varför inte göra det samma för någon annan ?
Men efter det så kom Bella o Jess upp och berättade om när Jess hade tagit sin spruta, hehe. För hon ska till Thailand i en månad den jäveln ;) Så satte vi oss brevid dom men det blev inte så länge för jag skulle förbi Annette och boka tid för att fixa min naglar. Så nu har jag fått mej en tid, nästa vecka på Onsdag, längtar ditt wiie.. Ska bli kul o få mej fina naglar. Sen skildes jag o Serena åt så vandrade jag hem o satt vid datorn lite. Så ringer Linda mej så drog vi och Solade :) Nu börjar jag allt bli brun. Tog stå solarium för har fått lite fula vita fläkar, men dom syns inte så mkt nu :) Snackade lite om hur hon uppmanar sin kille om att få pengar om han städar !!! haha fan det fulaste jag hört. Ofta man behöver ge pengar till den man bor/är ihop med! Ajja not my business.

Det va den dagen de.. :)

PussPuss

Ps: Serena när hon träffade mej shit va snygg du är, du ser ut som en modell en som har kommit direkt från ahh styling! haha fast hon fick inte rikigt fram ord hehe, tack babe :)


Serena sniffar kebabsås :P


Ser lite busig ut, det var innan jag gick in till stan :)


Linda när hon va i England !


Gammmmmal bild på Bella o Jess, tror knappt dom har kvar bilden själva :P

Kommentarer


Postat av: ida

svar: okey : ) jag tror nog att kevin kommer vinna : ) nää, men jag vill : ) ska du? skulle du kunna klicka på bilden på min blig på kevin? : )

2008-11-13 @ 21:41:14
URL: http://iidaaw.blogg.se/
Postat av: bella

HAHAHA FUCK vilken gammal bild, DEN Toooog jaaaa :D

2008-11-13 @ 23:27:55
URL: http://daydreamin.blogg.se/
Postat av: ida

svar: aha okey : ) jag vill oxå på finalen! : )

vad bra : D

2008-11-13 @ 23:49:17
URL: http://iidaaw.blogg.se/
Postat av: Mattias Lindblad

Din lägenhet ser hur mysig ut som helst! Till salu? ;) Jag köper den isf! :D

2008-11-14 @ 09:30:03
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0