Lizzy o Malin :)

Hello där ! Igår så blev det aldrig så att Lizzy hämtade mej, för hon hade redan vart hemma hos henne och hämtat de grejerna hon skulle ha. Så hon kom hit någon gång kring 5 tiden. Så drack vi vårat te och tjöttade ;) Haha vi brudar vettu kan snacka om allt o inget HiHi. Så gick vi till mataffären och köpte oss lite godis. Så såg vi på en film, den va allt bra. Så var det dax att sova..Lizzy sov över hos mej :)

Och idag vid halv 12 så kom Malin hit..tänkte vi kunde umgås lite innan vi skulle till jobbet :) Det blev lite te haha för ovanligeheten skull. Pratade om att sluta röka och om filmer. Så skjutsade hon mej till jobbet. Vart fullt upp idag, han knappt med det jag skulle göra, men det löste sig till slut.

Var en kund på jobbet var la omkring 14-16 år...tyckte hon tittade på mej hela tiden ? tänkte typ va glor hon på eller känner hon igen mej eller nåt? Stod utanför kassorna. Sen så kom hennes mamma som skulle betala sina varor, så ställde hon sig brevid henne och forsätter glo. Så säger hon - Får jag fråga dej en sak ? ja visst och tänkte men vad viol hon fråga mej.. Så frågade hon om jag hade fixat mina naglar och vart ? så förklarade för henne vart det låg o så. Hon sa innan hon gick - Tyckte dom va väldigt fina iallafall :) Så glad blir man när folk vågar fråga och ger en komplimanger, tack tjejen !

Ps. Grattis Micke på jobbet som fyller "29 år"


Lizzy Fnizzy och Lima :)


Dubbel L brudarna


Jag i går kväll, men gött omgjord


www.lisaochmalinspartyblogg.blogg.se

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0