Lite extra timmar:)

Idag fick jag jobba några extra timmar. För Ida var sjuk så Vivi fick vara hemma för vård av sjuktbarn. Var bara bra för mej, Så jag får några extra timmar = mer pengar :) Men hon kanske är hemma mer i veckan, så jag får ännu mer pengar haha. För min Lördag gick bort denna helgen, för att det var en röd dag, så förlorade ett par hundra lappar på det :(
Blir mkt utgifter på nästa löning..har några extra utgifter utöver.
Tvättar idag, tro fan att inte torkrummet ahh fläkten där inne inte funkar eller fan va irriterande. Så nu får det bli tvätt i hela lägenheten sen! Jimmy vart förbi här förut och lämnade mina pengar han var skyldig mej, behövde verkligen dom. Fick ett sms av honom precis " it´s not a big deal" okej, sånna typ av sms brukar jag få av honom haha, fattar typ inget men men. Vart o solat med Malin idag och glidit runt i hennes krutten prutten rutten bil som hon fick idag ;) haha.
Sen så tänkte ju jag att hon skulle ta sina grejjer hon hade uppe hos mej men det glömde vi bort totalt :P

I Lördags var jag med Ronny så åkte vi ut till mamma o pappa och min bror fredrik, han får jag inte glömma att nämna :P
Sen när vi väl är framme så ser jag att pappa står med någon i garaget. Då var det syrran Jenny med hennes kille Micke och deras 2 barn. Så fick han träffa dom också, hade inte träffat dom innan. Så gick vi upp till brosan ocgh spelade lite tvspel och snackade om hans fina fylla jag hade hört rykten om haha ! Sen vart det kaffe och fika :) Åkte in till hjärtberg för att handla nåt o käka på kvällen. Fredrik och Angelica fick skjut in till stan för dom skulle ändå in typ samtidigt som oss så slapp pappa skjutsa in dom. Lämnade dom på hjärtberg för dom skulle ändå till läckögrillen o käka.
Kollade på film o tog några bärs hehe, inga starka grejjer precis..

Söndag så segade vi hela dagen och gick till matmagasinet för jag ville gå ut o gå lite. Så det blev pannkakor och Pizza som käk:) Mums.

Ahh det knackade precis på dörren så tänkte jag " vem fan kan det vara" så står det en tjej och en kille, har aldrig sett dom förut...haha så säger jag typ ingenting o bara glor, haha! Ohh hon tjejen typ pekar upp mot trappa " det kanske är där uppe" så skrattar dom, så stänger jag dörren o min första tanke var " ska fan skaffa namnskylt på dörren" detta är lixom inte första gången nån knackar på som jag inte känner... !


Min bror och våran Syster Jennys barn Maja på hennes dop

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0