Young Jezzy - Money in the Club

IDag har det vart heldag på jobbet igen, vilket det blir på torsdag också:) slutade vid sex, gick över till åhlens för att kolla på foundation men hittade ingen just då, så får se hur jag gör:P Gick ut där ifrån och fick se serena komma utspringandes från BR, tjöttade med henne lite. Drog hem o typ satta på datorn...fick sms av Malin "Ska dra o sola ska du med?" ahh lätt, så drog o solade..efter frågade hon om jag ville med henne hem kolla på desperet housewifes, vilket det blev. Käkade chips o rökte hehe. O nu är jag hemma och har fixat med tvätten.

O min jävla msn e ju helt jävla cp, har inte funkat på 2 dagar nu!
Ne nu ska jag måla naglarna! Haha

PusSoKram :)

Midsommar, hemma hos Simon i kvänum :)




 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0