1 Dag kvar

Daft Punk - Around The World :)

Försökte lägga upp videon men jag verkar va för jävla dum för att fatta :(
  • Dagen började med tvätta och städa..
  • Sen kom Serena över hit och fikade
  • Och nu va jag precis o solade med Linda

Det va denna dagen de...Och nu ska jag diska igen för nu är det ny disk för dagen..Svin trökigt men så ere.
Och snart åker Serena iväg i en Månad med sin familj, jävla lyx :) Vill med åka utomlands...

Jag, Serena och Sanna i skolan, när vi gjorde ehh nåt skolarbete som vi skulle fota o grejjer
Tror det va så att det handlade om mobbing, typ att man är osynslig..
Pappret är ju blankt, inga känslor...Jaja minns inte rikigt


Haha Är Linda sugen på smisk av Linus och Robin ??


1 Dag kvar
L&R

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0