3:e för dagen

Snacka om att jag har tråkigt är inne på min 3:e inlägg idag haha. Vet inte vad jag ska skriva rikigt..Hmm. Har i allafall suttit största delen idag vid datorn. Sen har jag duschat Lima idag också, för hon luktade äckligt.

Imorn ska jag till Ronny och gå på kalas han fyllde ju år i onsdags så han ska ha kalas för släktingarna nu på söndag. Så det är ju bara att ta sig i kragen och gå ditt trotts alla släktningarna som kommer. Blir la ca 20 st, kommer bli trångt i huset hehe. Men det märker vi la. Så Malin ska komma hit på morgonen imorn och hjälpa mej sätta i håret. Visst kan nog sätta i det själv, men såå mkt svårare. Så söt är hon och kommer hit o hjälper mej :) Så tar jag bussen till grästorp så hämtar han upp mej där. Skriver imorn när jag kommer hem...;) om jag överlevt hahaha!


                                 













Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0