Djurvakt/Pippi

Idag vart man o jobba så kom jag på har ju lunch en timme, Malin kanske vill fika med mej? :) och det ville hon så möte hon upp mej så kollade vi lite snabbt på stan en sväng. Så blev det söderströms vi fikade på..Hon tog sig en bit smörgås tårta och jag tog en grillad Ciabatta :) Sen när vi skulle till mitt jobb( hon hade bilen där) Så fan va det regnade, har några snygga bilder när Malin springer! . Så vart det tebax till jobbet:( Tog en Cigg med Malin för hon var precis påväg hem från sina mamma o pappa..Möte upp henne på Åhlens. Åkte till Serena för hon och jag skulle jag ta en fika hos Katrin ( Är djurvakt när hon är borta ) Så det fick bli där, så Pippi får lite sällskap och mat. Så slängde jag i mej en pizza va såå hungrig. Så tog vi oss lite tea och snackade ett tag. Drog sen o solade med Malin på bowlinghallen. Där Malin fick för sig att gå in o kolla på stå solariumet, haha dom brillorna man har, ajaj inte heta ! Efter det tog vi oss en mac flurry på macdonalds ...smartis blev det för mej. Sen när vi satt i bilen o käkade så började det med att jag inte kunde säga alla ord rätt så börjar Malin på peka det, bara det att hon själv inte kunde snacka sen haha men men mobbade var vi allt inte en jävel på parkeringen typ.
Hem till mej o så provade hon mitt löshår som jag fick igår :) Ska lägga upp kort snart på håret men hade inget batteri på kameran igår när jag testade det, aja.

Sov gott Katrin:)

Grattis i förskott älsklingen Pusspuss på dej
20 år imorn Onsdag 22/10



Jag på jobbet, ser lite sne ut på ögonen men men ;)


Malin på Söderströms ;)


Malin springer  i regnet !


Här har vi Pippi :)


SÅ JÄVLA HEEEEEEET !!


Lägger upp en gammal bild på oss :) L&S

Kommentarer


Postat av: Johan fattar aldrig allt

Svinsköna bilder :)

ÄR du hemma hos Katrin eller är Pippi hos dig?

2008-10-22 @ 16:44:15
URL: http://johanfattarnoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0