Go morgon :/

Idag är jag trött sovigt väldigt dåligt. Först börjar allt vid msn då man har tråkigt för att det är lördag, finns inget att göra. Snackad med Carro i mellan åt, sen så blev det bestämmt att hon skulle komma förbi mej. Tror hon kom mellan halv 12 - 12 eller nåt sånt. Drack kaffe och snackade om kärleken haha :) Sen så drog carro typ vid halv 3...Så ringer Carro o dom när dom är nedanför och försöker få med mej ut men palla hade inte sminkat mej eller nåt. Lycka till att få ut mej då ! Haha. Så gick jag o la mej kollade på Judys domstol, hade svin tråkigt. Somnade till vid 4 tiden eller nåt. Så får jag ett sms från Ronny, sen fick jag leverants rapport på det smsett jag skickade till han vid halv 9:e. Sen somnar jag om typ 1 halv timme så är det någon som skriver till mej på msn...typ 5 ggr i rad lätt det..så gick upp och kollade. Då var det en kompis hade något väldigt tråkigt att berätta. Så satt upp och snackade med honom ett tag...Försökte få han att lugna sig. Allt ordnar sig till slut T bara att det tar en lååång tid. *Kramar* Somnade om sen typ 6 - halv 7 så knackade det på dörren vid 10 så va det Malin som skulle hämta sina saker! Hon ska jobba idag, hehe hoppas det går bra bruden!

Ska duscha strax :) Pusspuss



Bowlinghallen oktober -07  LISA&CARRO



Snygga skor !!! Fast kostar typ ca: 1500 :-


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0