Han sover...

Nu ligger Ronny och sover..och jag har käkat upp mina sista Toffifee som jag fick syn på för några min sen ;) hehe, svin gött. Har inte hunnit med så mkt idag, gav katterna mat, tagit kort när Ronny sover och käkat upp godiset:)

Igår jobbade jag kväll..Det var en tant där:

Tanten: Får jag ge dej ett råd
Jag:  ahh jo?
Tanten: Ta bort den där (så pekade hon på piercingen)
Jag: ahh visst
Tanten: Jo men det tycker jag som kund
Jag: Inte för jag bryr mej, handlar la bara om vad jag tycker

Sen tjöttade hon på minns inte rikigt. Men tjejen bakom i kön, hon typ stog o flina. Hon kanske var 15 år, hade piercingar själv i ansiktet.. Sen så typ gjorde tjejen en min innan hon gick "typ fan va jobbig hon var" så sa hon hej då..och tanten också. Sen efter en stund kommer tanten tebax med pantkvitton, ååhh tjöttar igen. Sen innan hon går så säger hon : Gud välsigne dig ! haha, ahh jag som är så troende :P

Sen var min mobil va helt cpe igår skickade sms till massa folk men fick inga leverantsrapporter, cp telefon. Men sen på kvällen, stände ja av den o satte på den igen, då stog det Sos samtal eller nåt sånt. Så startade om den igen..Då gick jag typ 5 leverantsrapporter och 10 sms eller va det va ... Helt sjukt.

Efter jobbet så möte jag upp min love precis utanför dörren här nere, då hade han kommit före mej. Så gick vi upp kolla på Svensson Svensson och efter det  blev det Beck :)

Skriver kanske ikväll sen. Puss!



Ligger han o sover i min ROSA fina lakarn ;) Haha




Shakira och mina 2 fiskar, gay lord fucker och B.I.G.G.I.E ( Fiskarna har jag skänkt bort )

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0