Här blir inga Pattar gjorda!

Jobbig morgon!

Har vart med Malin idag en sväng. Hämtade upp mej på jobbet så drog vi hem till mej så jag kunde få i mej nåt o käka. Va rikigt hungrig. Sen har jag vart så hängig idag, ont i kroppen, ryggen o min arm, ursh ja. Men så drog vi iallafall efter att vi vart hemma hos mej och hämtade ut mina skor !! Skit snygga var alla 3 skor, från skopunkten ta 3 betala för 2, 800 kr är ett bra pris för 3 par skor :) Drog och solade, men idag provade vi stå solarium så mkt fortare gick tiden! hehe. Så lär nog bli det i fortsättningen tror jag. Sen blev det macdonalds, fast drog hem till Malin&Linus o hämtade pengar först. Medans vi väntade i bilen på att Linus skulle svara i telefonen så han kunde komma ut med pengar... så satt vi o fulade oss som fan (ovanligt) haha ajj så ere vetty.
DISKAT IDAG ohh, måste skriva varenda gång jag diskar för det e sååå himla ovanligt hehe.

Pussa :)

När jag sitter i badkaret på våran "FHM" dag, min o malins :P haha


Midsommar i kvänum, fy fan va kul vi hade ! haha


 Ps: Jag överlevde från kalaset ville bara påpeka det ;) hehe. Allt gick bara fint !
Inga problem allt, alla var så trevliga och enkla. Jag klarade det ! haha


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0