Hur mkt kan man hinna på en dag ?

Jag skulle egentligen skrivit igår men alltså har typ glömmt bort va man gjorde igår, 100 olika saker. Det började med att Jenny hade lånat Katrins stämplar som jag behövde för att göra Ronnys föddelsedagskort.. Så Jenny Sa till sin kille Micke att ringa mej när han var i stan så han kunde ge mej dom. När han väl var i stan så ringde han mej så sa jag att jag skulle komma ut om en stund, skulle bara stämpla ut o så från jobbet. När jag kommer ut så typ står Malin och Micke där..Det vissade sig att Micke tagit fel på mej o Malin vilket är ganska vanligt faktiskt !! Haha så sjukt... Han visste inte ens att Malin var min kompis..men det berättade jag ju givetvis, Så sa han : Hon är din Dubbelgångare :P

Efter allt skratt så gick vi på stan och shoppade. Jag hittade ju en del TROTTS att jag inte ska köpa något för jag har inga pengar egentligen. Hehe. Men så kan det vara i bland, hittar jämt saker när man inte ska köpa något. Och Malin som ville shoppa saker hittade inget! Men jag köpte en ögonskugga, underkläder, tröja och ett halsband, tror det var allt hehe. Så drog vi till fifflers och tog oss en baguett :) Så kom insåg jag att det kunde vara bra om jag köpte kattsand och kattmat för hela månaden tills nästa löning så dom har mat..Så vi drog till Willys en sväng. Efter det ville Malin in på Zoo och köpa lite saker till sin Vovve Nikita. Efter det blev det till att åka hem till Katrin och Mata Pippi medans Katrin är borta... Och när vi var hemma hos Katrin så kom vi ju på att vi inte gick förbi Scorett som vi skulle gjort när vi gick på stan..Så ditt åkte vi också haha.
Och sen vidare igen till bowling hallen o sola. OCH ojja jag blev brun denna gången :) hehe, men ska sola mer ändå! Hem till mej efter det och färgade min urväxt, insåg det en kväll att jag hade fått ganska mkt urväxt, fast det var inte så länge sen jag färgade det sist?! Men men...Tog oss lite tea och så fixade jag med Ronnys föddelsedagskort , för han fyllde 20år igår :) Sen efter Malin drog så ställde jag mej o diskade typ halva disken. För jag behövde det lukta röv alltså. Ursh på mej!! Så kom min Ronny till mej typ vid 9 tiden..Så fick han sitt kort med Idol biljetten i ; ) Han kom till slut hem till mej trotts allt krångel, Puss!!



Malin testar en kläning på Gina Tricot, tyckte den var snygg ;)



HAHA stog på väggen på Fifflers :P



Cool/Snygga skor inne på Scorett :) Vill haa...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0