Idol 2008

Det ska bli så kul jag o Ronny ska till sthlm och kolla på idol finalen den 12 December : ) Han får det i föddelsedags present av mej. Längtar redan.. Hehe 2 månader ditt men ändå. Kan bli lite kul också om någon av mina favoriter står mot hans favoriter i finalen :P Haha.
Lisa: Johan Palm & Kevin Borg
Ronny: Lars Eriksson & Loulou Lamotte


Sovit dålig i natt igen..hyresvärden var här 3 ggr i morse..för dom håller på med ledningarna o shit. Så borrar kan jag allt lova dej att dom gör för fullt! O jag som inte började förents kl 15 idag, fick gå upp kl halv 10 för det inte gick att sova. Men men.. Igår vart jag o sola direkt efter jobbet, sen kom Ronny hem till mej efter det :) Pusspuss











Kommentarer


Postat av: malin

Du får inte åka... det är ju min födelsedag :(

2008-10-16 @ 10:22:48
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0