Jäger!

Idag har jag tråkigt!!! Finns ju inget att göra hmm. Vet att Sandra firar sin föddelsedag idag på bowlinghallen så grattis Sandra, 22 år :) Kunde gå ditt om jag ville men nu börjar klockan bli mkt. Ska väl busa med kissungen är tänkt och duscha henne. Hon har fått ett namn nu Lima heter hon. Från fotomodellen Andriana Lima som är känd från Victoria Secret, såå fin är hon Hihi. Så nu heter djuren hemma Shakira, Lima och Sistah Ali. Är irriterad på Lima nu för hon ska bara gå på tangentbordet och gå på mina axlar hela tiden.. Och tidigare idag så var vivi och ida här en sväng för ida ville busa med katten :P Igår så möte Malin mej på jobbet gick och möte Sandra utanför ett kalas hon var på. För jag skulle få min föddelsedags pressent (Fyller i juli)haha så pressenten var lite sen men behövde den verkligen igår. Det var en flaska jäger pressenten var från hon o Mija. Så tack för den..det va gött vill jag lova. Så duschade jag och så sminkade vi oss..så kom krille förbi en sväng o tog någon öl o så. Så ringde Sanna från min förra klass så var vi bjudna hem till en Emelie som vissade sig vara min gammla klasskompis lilla syster. Var påväg ditt så ville inte krille med..så han gick hem i stället. Men men vi drog till brudfesten ändå.. Så när vi väl var där så dansade vi och kollade på när Malin o Sanna körde twister hehe. Har tyvärr inga bilder. Men Malin har bilder på sin blogg www.malinlindblom.blogg.se så titta där. Så drog vi till stadt dansade jävvel shit va jag va trött sen..men det va skit skoj igår :) hehe. Träffade på Tobbe och någon kompis till han som vi hängde en del med. Kul att träffa honom:)
Saknar dej Ronny! Hoppas du har det kul ikväll. Pusspusspuss


Jag och Sandra 3-4år sen



Andriana Lima



Miss you...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0