Jean,Kaffe och Minnen

Idag har jag vart seg hela dagen sen imorse. Sminkade mej förut för skulle till affären och köpa cigg o mjölk. Så snackade jag med Jean..Så typ frågade han om vi skulle gå ut och gå tänkte varför inte hade typ inget för mej. Har ju inte snackat så mkt det senaste. Så gick och möte upp honom vid 5 tiden. Så drog vi till gamelstans och köpte det som behövdes. Så funkade inte mitt kort hade inga pengar kvar..Hmm! Undrar om dom tog slut i fredags eller nåt? Så jag fick låna pengar av Jean så länge, pinsamt :/ Haha, han ska allt få sina pengar tebax. Så drog vi hem till mej drack Kaffe, lyssna på musik och snackade lite gammla minnen från när vi gick rörlig bild ihop. Hade svin kul..rolig kurs må jag säga. Fick göra egna manus, filma och göra egna filmer där vi var skådespelarna haha. Gjort idol parodi, "knarktårtan" och öhh någon mer film kommer inte på just nu. Hehe

Så nu väntar jag på Loverboy .. Puss



Jean på ölbrännbollen juni 2006

Dagens låtar:
Brooke Hogan Ft Paul Wall - All About Us

Monica ft Dem Franchize Boyz - Everytime da beat drop


Kommentarer


Postat av: Jean

hehe de va softa tider=D





....kunde du inte hitta en bättre bild=P=P

2008-10-12 @ 20:19:55
Postat av: Johan är naken i duschen

Du har haft det ganska bra med andra ord :)

och när ska jag få träffa ronnydjävul?

2008-10-12 @ 20:22:23
URL: http://johanfattarnoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0