Jobbat kväll...

Back from work. Jobbat kväll idag. Tillsammans med Veronica. Hon skulle till sin kille efter jobbet så vi tog följe hem, så visade jag henne vart jag bodde o så. Snackade lite shit på vägen hem, om killar ;) haha och fylla.
Jag gick upp kring 10 tiden i morse, trotts att jag började kl 15 idag :P Så smsa jag Malin och frågade om hon hade lust att komma över o umgås lite. Så kom hon och hennes hund nikita typ vid 12 tiden. Så drog vi och köpte cigg och kollade när hon i källaren som säljer löshår hade öppet. Så ska vi ditt någon dag och köpa oss lite hår hahaha :)
Omkring 2 tiden så kom vivi förbi så bärde jag och Malin ner mina lådor jag hade i hallen. Har stått där sen jag flyttade in, eftersom mitt förråd redan är fullt ! Sååå litet förråd har jag aldrig sett, typ 2 gång 2 meter. Sen åkte jag o Vivi ut till våra päron och lyfte upp alla lådor till garderoben. Brosan hjälpte till lite också för han var hemma..Bra att ha en stark bror ;)
Sen åkte jag, Vivi och Fredrik in till stan. För Fredrik skulle med ut till Vivi sen, för hennes kille skulle hjälpa Fredrik med hans dator. Och under bilfärden in till stan så satt vi och prata om Fredriks skolbetyg och han behöver verkligen hjälp med skolan. Så sa till han att jag skulle hjälpa honom någon dag, även om jag själv hatar skolan. Måste ju hjälpa sina syskon...


Utanför Apell.. Sommar - 08



Min Lille bror för några år sen. Kanske 2-3 år sen



Syster Vivi och hennes barn ida. Sommar - 08


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0