Öh ?

Malin skicka ett sms till mej, är du hemma ? Sen när jag är påväg att svara så ringer hon upp mej, är du hemma ? Vilket jag är, kommer ner och ser malin med en golden retriever..o tänker vems hund e det ? blir lite funderas...Öh.. Så frågar jag henne och får som svar : inte fan vet jag ?! haha. När hon kom åkandes i bilen, kommer det en hund springandes över vägen..Så hon tog tag i hunden och tog hand om den. Så vi stog här nedanför mej och kollade runt om någon saknade sin hund..Men vi såg ingen så vi gick runt här nere lite. Så ringde jag Polisen och snackade med dom. Så nu är den anmäld att den är upphittat här i örthagsparken. Fick ge dom mitt nr o adress. Men Malin bestämde sig för att ta med sig hunden i bilen, så hon tar la med sig den hem. Vi får la se om jag får något samtal om någon saknar sig hund? Så får jag hänvisa dom till Malin..haha så jävla sjukt..

Skriver mer sen. Kyss:)


Så såg hunden typ ut, Malin lär la ta kort på hunden sen :P Haha


Malin&Lisa :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0