Talib kweli - Ms.Hill

Vaknade 3 timmar innan jobbet idag tänkte få lite saker gjort o så innan jobbet. Men blev inte direkt så mkt gjort haha. Men jag diskade upp disken från igår..Vilket jag ska göra VARJE dag i fortsättningen!
Efter jobbet så kom Jimmy hit så tog jag mej en bärs o ett par cigg..o han skulle ju dricka sin Cola och godis jag köpte med mej till han för han orkade inte åka handla, vilken lat mask. Han drog precis här i från nu.
Har inte ens tagit av mej arbetskläderna än, snacka om att jag själv är en lat mask..




Detta var från luffar tiden, då man söp hela tiden :P



Min favvo kille :) Saknar dej massor ! <3

Kommentarer


Postat av: Nadia

Hej babe. Du har blivit utmanad, läs mer på min blogg =)

2008-10-29 @ 18:03:19
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0