Händer inte så mkt direkt...

Började dagen efter jobbet med att tvätta, som verkligen behövs shiiiit va tvätt. Men gött o få det gjort eftersom jag typ inte har ett enda klädesplagg rent typ hehe. Sen kom Johan hit förut o hälsa på :) Så fick han se lilla kissen. Det första hon gjorde var att klättra sig upp på Johan byxor..hehe hon är inte direkt blyg. Ville väl hälsa. Och Shakira håller sig undan som vanligt..Fast hon går efter Kattungen hela tiden,har koll på henne vart hon än är. Tvättat lite mer i mellan. Sen snackat med bella en sväng på tele, ska förbi henne alldeles strax, på en cigg:) Sen snackade jag o malin i tele, fan vi snackade 40 min kändes som typ en kvart eller nåt.. Sen har det vart massa krångel med katterna också. Men får hoppas det blir bättre. För Shakira gillar inte kissen :(

Lööve



Johan hahaha :)


En gammal Photoshopad bild på Bella


Småbåts hamnen i Sommras M&L

Kommentarer


Postat av: Johan är naken i duschen

Haha den bilden :)

Så sjukt söt kattunge!

Jag vill ha mer tid att äta fika hos dig på :)

2008-10-07 @ 07:52:12
URL: http://johanfattarnoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0