Sistah Ali Aka Musen

Fy fan vilken dag. Jobbat sviin trökigt fanns typ inget o göra idag så tiden gick sjukt långsamt. Sen skulle jag vart med Malin idag men hon kunde inte längre för hon hade ingen hundvakt. Så störande. O sen har katterna hållt på o fan irriterat mej..hela natten och dagen. Men så ere la..o när jag skulle käka skulle kattungen upp på bordet hela tiden så lyfte ner henne typ 20 ggr eller nåt. Men hon vägrade ge sig så hon fick vara i badrummet tills jag va klar. Shakira hoppade i musburen förut för hade glömt stänga den i mellan tiden jag skulle ut i köket och tebax. För katten kan hoppa i vilket hon gjorde och när jag fick syn på henne så fick hon panik...så hon kom inte ur buren utan halkade hela tiden. Fick upp henne till slut o jävlar va sur jag va Ahh! Så nu sitter jag o väntar på att Jimmy ska komma, han kommer typ kl 5 eller nåt..Ska fika lite. Har ju inte vart med han på ett tag nu..hehe. Sen så måste jag gå ner snart ,ska ta mej en cigg o bära ner de sista sakerna ner i källaren :)

Och igår va Pontus här och hälsade på mej :) Tog först massa kort på katterna eller ahh mest på kattungen då men. Så det blev några galna kort haha :P Ska lägga upp dom här haha. Sen så drack vi te och käkade kakor mm. Ja just det vi satt på youtube och sökte på en "hiphop" grupp som heter 042- Gunit hahahahaha sen efter det  så typ ahh hittade vi ett klipp i allafall på en person jag vet vem det är och jag säger bara OMG !!!!!
Det va det värsta jag sett alltså, undrar om hon själv vet om att den ligger ute 92, 000 personer har tittat på det klippet.

Kiss to my boyfriend !



HAHAHA :) kolla pontus, han är mer underhållande än katten!



Hur hett är inte han brudar ?



Jimmy Aka Sniffarn, hos mej för ett tag sen

Kommentarer


Postat av: Nadia

Veeem då.. Jag vill också veta vem som ligger uppe på youtube :D hehe..

2008-10-08 @ 17:28:56
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/
Postat av: Nadia

haha, jaaaaa sääääg :D

2008-10-08 @ 20:39:13
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe . den där pontus, han träffade jag på majos i lidköping för någon vecka sen:p han var jävligt trevlig (: fin blogg du har annars(:

2008-10-21 @ 03:16:57
URL: http://jowhaan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0