Blond !

Gick upp tidigt idag som jag gjort hela veckan. Fixade i ordning mej lite lätt. Packade ner en slet tröja och ett par byxor med färg på. Och givetvis hår färgen :) Drog hem till Malin var där efter 11 typ.. började färga i avfärgningen först, så håret typ blir "oranget?!" svin hett. Tog oss varsin bärs :) mmm gott. Så kom Nadia förbi och umgicks. Sen la vi i en hårförpacking med färg för att bleka håret.. Så blev det lite mindre orange. Så fick lägga i ytterligare en förpackning med blekning. Så nu är det typ lite lite lite orange. Men försvinner oftast efter 2 veckor typ. Det tog från kl 11- 18 och färga håret, fast då färgade jag Malins urväxt också. Snacka om lååångtid för att bara färga underhåret blont. Haha
Vi tog kort hemma hos Malin efter alla gånger jag sköljde ur färgen för att se skillnaden, finns bild på slutresultatet också. Men dom bilderna lägger jag upp imorn..för tog med Malins kamera och hon är inte hemma nu.  Och för övrigt har jag duschat 4 ggr idag haha, behöver inte duscha på jääätte länge nu :P
Blev lite mariokart också ;)


Nadia och Malin, i min gammla lägenhet ! Party



Fråga mej inte hur fan hon ligger?! ( Min sötis )


Längtar tills imorn :)
Pusspuss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0