LouLou och Kevin :)

I torsdag så hade jag typ inget att gör efter jobbet..Så det blev att jag o Malin hängde, hehe o hittade på bus som vanligt. Så vi fick för oss att vi ville dricka öl. Så fick hon övertala hennes kille Linus, eftersom hon skulle hämta han efter jobbet vid halv 12 på kvällen. Men hon lyckades så några öl blev det allt för oss :) Så kom Ronny förbi efter han hade vart o kollat när vila spelade match. Vi var väl hemma hos Malin till halv 11 typ. Så gick vi hem en bra bit alltså från drömstan, men det gick rätt fort faktiskt.

Igår vart jag med Ronny efter jobbet kollade på Idol som vi brukar göra...har blivit en van grej hehe:) Så lagade vi tacos i pauserna. Var sviiin hungrig alltså, käkade lika mkt som han :P Fy fan va besviken jag blev när LouLou åkte ut, fy fan. Det trodde jag inte faktiskt..jag vart helt tårögd, hon är ju  en sån solstråle:) Tråkigt Tråkigt. Men mest besviken måste ju Ronny vart för hon var ju faktiskt en av hans favoriter. Men han har ju Lars kvar iallafall. Lars var rikigt bra igår :)  Fast min Favvo Favvo Kevin var bra som vanligt! Hejja hoppas han kommer till Globen, så jag får höra och se han live:)

Bye Bye



Från i torsdags, M&L



Loulou Lamotte, åkte ut på Abba - SoS : (



Kevin borg  tillsammans med E.M.D :) Kevin borde få vara med i gruppen...
Skulle passa in där tycker jag :)


Lady GaGa Ft Akon & Colby O'donis - Just Dance Remix
T.I - Whatever you like

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0