Tequila suicide !

Känns som jag gjort 100 grejjer idag, men ändå känns det som man suttit här vid datorn heeela dagen. Det börjar med att man fgår upp käkar lite frukost för engång skull. Macka och Proviva dryck :)  Duschade av kroppen behövde inte duscha håret för det gör jag hos frissan... tog på mej och gick till frissan Louise.  Satt o snackade om våra liv o så som vanligt , fast hon klippte mej ju också så klart. Hehe. Blev allt en bit hon klippte av , fast det tycker man ju alltid. Behövde klippa mej, hade inte gjort det på typ 4 månader kanske..ursh va länge. Eftersom jag blekte underhåret för inte allts länge sen, så va det något som behövdes göra. Efter det så gick jag till optikern och hämta ut mina linser också ett måste ! Hade för svaga linser i nu + att de linserna jag har i nu är helt fel, har 2 st med samma skärpa ( Har olika på skärpa på ögonen) eftersom jag tappade den andra. Fick jag ta vad jag hade hemma...o det va 2 st med låg skärpa på. Så nu kan jag se igen :) Vandrade till Hemköp och gav min syster de pengarna jag va skyldig henne från förramånaden, lika bra att ge henne dom direkt...nu när man fått lön. Ringde upp Johan sen så satt han och Kjällström på Larssons, så gick ditt och gjorde dom sällskap. Vi satt o snackade om typ "tequila suicide" som då är när man ska stoppa salt i näsan, citron i ögonen ! Så skulle jag filma allting och lägga ut det på youtube, vem skulle inte klicka på något som står "tequila Suicide" lätt att jag hade det, så skulle dom bli sjukt kända ! Så jag skulle jag filma allt o dom utföra det , kanon !
haha vilken idee. Men efter det drog jag hem fick sällskap av Syrran Jenny och hennes barn Maja och Måns. Vart här för att se kattungen..dom bråkade hela tiden om vem som skulle få leka med Lima:) Drack kaffe och käka kakor för fullt. Maja o Måns hoppade i min säng nakna dom små ungarna dom hade baratagit av sig, o då såg Jenny några märken på Måns. Så efter dom drog så ringde hon o sa att deras vän som då är läkare hade sett märkena o det var antagligen Vattenkoppor. Men då fick jag rådet att byta sängkläder för det va någon med att det kunde smitta o då kunde man få bältros! o de vill jag inte ha. Byte sängkläder, torkade handtag och toaletten.  Hade till och med bakteridödande på händerna, vadå panik haha. Ringer hon upp igen, då sa hon typ att det inte kunde smitta blablabla, men då har jag iallafall rent hemma nu !!! Haha. Satt vid datorn i 100 år efter detta. Gick o sola på bowlinghallen, alla solarium va upptagna. Finns lixom 12st alla va nog sugna idag hehe. Fast jag va där kl 21.30 typ...solar alla så sent?
Ska la slagga snart :)

Pusspuss




   +        +     = Tequila Suicide Haha!

Kommentarer


Postat av: Johan är naken i duschen

Haha Tequila!!

Snygga bilder Källström, hahahah! & mig :)

2008-10-18 @ 10:49:29
URL: http://johanfattarnoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0