1,2,3 ?

Kommer inte ihåg allt som har hänt nu det senaste då men.. Vilken dag va det när Jimmy va här o fikade? aja. Han knappt börja dricka kaffe i allafall förents vivi och ida kom förbi. Dom hade vart på Ikea och skulle köpa tyg och ett lakarn till mej. Men som vanligt så är ju allt slut på ikea så jag fick bara tyget, 350 kr :) Billigt för 13 meter tyg. Så ska sy dom där gardinerna någon dag haha. Lär la dra ut på det om jag känner mej själv. Sen så drog alla samtidigt. Så efter det så fixade jag i lägenhten..så nu börjar allt bli klart. Hallen är i typ klar, ska upp mer kort o så. Men det kan ju ta ett tag för mej att ha pengar att köpa ramar för. Har massa andra projekt på G som kostar en del pengar. Någon som vill skänka 100 000 :- till mej ? Skulle va snällt hehe.
Igår så var jag med Lizzy..Så gick vi på stan en sväng, så hittade jag en jacka :) sååå gött det behövde jag verkligen. Kostade 600 kr ganska rimligt tycker jag. Sen drog vi till optikern, skulle skaffa nya linser. Så efter det drog vi hem till mej och fikade tjöttade lite skit. Så drog vi ner till stan..hon skulle möta sin kusin. Sen drog jag mej hemåt, städade lite. Så kom hon igen vid 6 tiden, skulle tona hennes hår. Så när det var klart så kom Ronny hem till mej :)

Måste dra te jobbet nu !!

Pussis


L&L när vi skulle till stadt, -08


Jag hemma hos Mackan..ahh datum står ju haha

Kommentarer


Postat av: Lizzy

Haha, fan vad hemsk jag blir på kort!

2008-10-12 @ 17:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0