Jag vill att dagarna ska gå fortare...

Seg dag alltså..Vaknade strax innan jag skulle börja..Sen jobbat sex timmar. Och nu sitter men här hemma och kollar runt i lägenheten som ser ut som fan, ska typ städa upp lite nu. Ska kanske förbi Anne en sväng sen om hon hinner det. Fan börjar kl 15 imorn så skulle va gött att hitta på nåt ikväll. Hm..
Igår va jag med Jimmy och käkade pizza sen drog vi hem till han o drack några bärs. Så följde han mej hem..Så satt jag o käkade och kollade på tv. Satt ju vid datorn också men det är ovärt att nämna. Så slocknade jag typ vid 2 tiden.

Saknar er brudar som är på spanien och har så kul :)


Detta är la 3 år gammalt eller nåt, minns inte riktigt. L&G Haha


Typ 3år gammalt kort på L&M, haha





Why?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0