R.I.P my friends

Saknar er väldigt mycket..Har suttit och kollat på kort på er idag. Man blir både så ledsen och glad på samma gång. Många roliga minnen man har ihop alltså. Man brukar oftast säga att de männsikor som sprider mest glädje är tyvärr dom som går bort. Och det stämmer..De männsikor som fått en skratta många många ggr. Hur kan man glömma den tiden jag och Marika alltid fikade på åhléns och försökte komma på en ny verison av "hej farbror frej" det vi kom fram till var ju..."Hej alla barn nu är det barnprogram titta vad Marika och Lisa tatt fram, en liten kratta och en matta så har vi gjort oss en flygande matta" :) Sista gången jag träffade henne var ett par veckor innan, när jag gick på henne på stan.
Samma sak gäller Enes så himla glad och öppen. En gång när vi va ute och åkte så vart jag o Serena sugna på macdonalds. Tror vi var i Skara trakterna. Så fick vi han att åka ändå till vårdgårda bara för vi tyckte macdonalds i Skara var så tråkigt! Haha, Va taskiga vi var. Träffade han 3 dagar innan han gick bort då han tjattade på msn att han ville ha sällskap för alla låg och sov. Hehe
När jag var typ 15 år typ så var vi ett gäng som brukade umgås..en av dom var ju Cirre. Det var mkt bus på den tiden..Träffade inte Cirre så ofta när vi blev äldre. Men träffade han på stadt bara 2 veckor innan olyckan, stog och dansade uppe på scenen. Tråkigt att det skulle vara sista gången i detta livet. Den killen har mkt energi och glädje.
Och Patrik där har vi en speciel kille. Hängde där ett tag när jag va runt 18 år måste det någ varit. Vart ofta hemma hos han och tog det lungt. En väldigt glad kille detta också. Måste bara säga att han hade aldrig städat hemma..så en gång fick jag värsta rycket och städade upp hela hans rum ( Det va inte så rent innan) tog ett jädra tag alltså. Synd att inte allt ordnade upp sig för dej...




Marika Sahl   Juni -08



Enes Kost   April -06



Christian Alneman   April -08



Patrik Tolinsson   April -08



Ska också nämna min Farmor Gerda Lahti, som fick bort -97
Ringmor arbetskamrat*/Chefensmamma augusti -08
Och Erdin som tyvärr gick bort tillsammans med Enes


Ses igen


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0