Run away love...

Då var det torsdag och man är ledig så jävla gött.. Ska dra ut o handla lite snart men måste fixa i ordning mej först. Sen måste jag dammsuga med, svin dammigt, ursh!
Igår va johan förbi på en fika, drack lite kaffe. Haha råkade hålla kvar honom rätt länge.
- Fan shit lisa jag måste gå nu, du är bäst på att hålla kvar folk...
Innan han kom så möblerade jag om i lägenheten, blev mkt bättre. Mer ytta eller va man ska säga.
Hade det så fint så..men sen blev det stökigt igen :/
Katrin va här också typ vid 3 tiden så färgade hon mitt hår, så gött att få det gjort. Sen satt vi o fulade oss på msn med Ronny...Haha. Katrin kan verkligen komma på så fula saker i bland. Det va fluuuummmigt !
Sen blev det en sväng förbi affären för mej o katrin köpte lite små saker, kom på att jag inte hade käkat på hela dagen.
Möte upp Ronny, så fick han se syrran fast på långt håll.. Sett varandra i allafall, Katrin skulle hem med all mat på cykeln. Undrar om hon klarade sig hem hahah :) Gick upp till mej och kollade på Idol, det blev en del skratt! Lite kaffe o cigg eller en del cigg hehe. Kollade tv och film. Blev en lååång natt. Somnade lite väl sent, till och med in på morgonen, mys.

Nu ska jag fixa lite här.
Pusspuss :)


Shakira :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0