Sorbet glass :)

Käkar sorbet glass, blåbär svin god. Fast man blir blå i munnen :P haha och tänderna blir ljus blåa. Sitter o små sneglar på idol på tven. Men inte lika kul o kolla på det utan dej. Jag saknar dej massooor :) Som tur va att du glömde ditt halsband. Så jag har en liten del av dig här, även om det bara är ett halsband, Hehe ;)

Jag o Spy Malin blev vänner igår:) Hehe.
Punkt slut.

och sen måste jag skriva Grattis till Serena igen, hon fyller 21 år idag :)

Pusspuss



Ohhh va vi är heta :)



Kommentarer


Postat av: serena

Hej och tack så mycket :D

2008-10-01 @ 00:53:34
Postat av: Johan erkänner

Hur bra som helst att ni blev vänner :)

Jag gillart!

2008-10-02 @ 13:03:09
URL: http://johanfattarnoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0