I helgen har jag...

Ja du..i torsdag så tog jag en fika med pontus efter att vart hemma en sväng. Han kanppt byta om innan pontus skickar sms: Jag är UTANFÖR! haha, så det vabara o skynda sig. Vi tog en fika på Larssons, blev lite småkallt efter att solen försvann.  Så gick till hörnan och köpte lite godis :) Satt oss på torgtrappan o blega. Efter att ha suttit där i typ 1 timme eller nåt. Så blev det att dra förbi hemköp o köpa pizza, kebabsås och svamp :P Fick skjuts hem. Efter det så käkade jag mat och inväntade Ronny. Han kom typ vid 8 tiden. Så kollade vi på Idol, ovanligt. Han har sin favvo som han är heeelt såld för, LouLou. Min favvo är Anna Bergendahl :)
Och på Fredag blev det jobba och stressa! Alltid mkt att göra på fredagar. Men bra det också för tiden går så mkt fortare. Sen efter jobbet kom Ronny. Så beställde vi Pizza :) Blev drömstans pizzerian. När jag stog där inne och skulle betala så va det någon som busvisslade..Första tanken va typ, nej va e det för idiot?! men vände mej om efter andra gången personen visslade. Det var Joel och Elina som satt och käkade lite pizza, haha! Tur de :) När pizzan va slut så blev det öl, efter öl efter öl. Hehe. Hm när vi vaknade så fanns det bara en öl kvar?! Det fanns 20 öl från början hmmm.
Lördag så vaknade jag kl 10 av att han ligger och pussar på mej, hm...jag är lätt väckt. Sen somnar han om så jag va vaken helt själv till typ halv 3 tror jag han vaknade. Sen så drog vi ut och handlade mat, det blev tacos:) Efter maten så drog vi till All video och hyrde film. Cloverfield och hustle and flow. Hm cloverfield va en cp film, men min favvo film hustle and flow är alltid lika br a:)
Idag/ Söndag har vi bara hunnit käka frukost. Sett på reprisen av Idol. Han drog för typ 20 min sen eller nåt.
Ska fixa här lite nu. Kanske skriver ikväll...

PussPuss <3


Detta va tider de ! Hahaha :)


Från fredagen vi "fick för oss" att dra ut ihop.. lite små fulla här


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0