Söndag

Måste börja med att nämna en kille på youtube som lätt är värd att nämna. Han är så duktigt heeelt sjuk.. Sök på Nick Pitera, han kan sjunga som en tjej. Helt otroligt.
Här är en länk : http://www.youtube.com/watch?v=pB1kXDVRHaY

Vaknade upp brevid Ronny i morse trött som fan..Kollade på exit wounds igår och drack milkshake, svin gött:)
Han va tvungen att dra tidigt idag :( Han skulle ut o fiska med sin morfar...Miss him all ready.

Sandra var här förut och kollade på våra kort vi framkallat från våran resa till kreta. Ska göra en bok var som vi ska ha som minne :) Ska bli kul när vi väl kommer igång med det. Men vi har iallafall bestämt typ hur vi ska lägga upp bilderna.
Blev lite kaffe också :) Tog grädde i min kaffe mmm gott. Sen kollade vi kort på datorn och massa youtube klipp. Sen kollade vi la lite smått på idol också..En del är rikigt duktiga.. Anna Bergendahl, Mathias Sironey, Robin Bengtsson, Alexander Konstantoulas och Johan sommevåg :) Detta är  favoriterna just nu ...Heja Heja! Haha

Sen kom Sundberg så kollade vi massa youtube klipp, robert gustavsson, hål i väggen o massa annat.. Fick sig några skratt haha. Sen följde jag honom för att hämta upp sin cykel och på vägen ditt köpte jag cigg med, hade bara en kvar. Pallar inte ha lite cigg fan jobbigt.

Ska lägga mej framför tven nu... Pusspuss



Ronny hemma hos mej :)



Jag o Sandra väntar på bussen ska åka hem :(



Erik Sundberg i småbåts hamnen, sommar - 08



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0