^^ Party...

Var mobbad i fredags ingen som ville leka med mej? undertiden jag väntade på att nåt skulle hända så satt jag på msn. Snackade runt med folk..snackade med Ronny och han verkade lika mobbad som jag. så vi betämde oss för att dra till stadt ihop, vilket vi gjorde haha. sjukt.





I lördags så vart det sova hela dagen. Vaknade upp igen av att jag fått sms på telefonen..Rasmus undrade när jag skulle komma?! fixade i ordning mej och vandrade ditt..från ena sidan av stan till andra sidan av stan :/
Festade där sen ballade det typ ur...Men det var kul ändå;)


Johan&Anna


Lisa&Valpen&Bruno ,Haha


Trosan&Anna&Friida


Räsermusen och moi

Kommentarer


Postat av: Johan

Varför i hela friden har jag tre namn för!?

Haha, kul fest iaf.. skönt att vara två mobbade åtminstone ;)

2008-09-14 @ 23:58:33
URL: http://johanfattarnoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0