2 Veckor idag...

Hello ! Då va det måndag och nu har det gått 2 veckor sen operationen. Och skall idag på återbesök :) Hoppas allt läkt fint och sånt.. ska ta bort stygnen, lite läskigt tycker jag allt. Men det ska nog allt gå bra :) Får skjuts av Pontus ditt, alltid kul med sällskap med, fast han får ju inte hänga med in :P Mohaha !

Ska man käka sig lite frukost kanske ? Tror jag gått ner lite faktiskt..käkar typ inget, när Ronny inte är hemma. Annars har man ju sina rutiner att käka frukost på jobbet och på helgerna med R.

Snart får man ju festa igen, ÅHH va jag längtar :)



Kommentarer


Postat av: malin

Det har nog läkt skit fint tror jag :)

Och när det har läkt klart, då jääävlar ska vi festa! :) Jihaaa! Love <3

2009-04-06 @ 09:37:04
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0