Igår va jag med Anne

Nu har jag inte vart så aktiv som jag vart alla andra dagar, hmm. Kan bero på att jag satt typ hela dagen igår och spelade Rollercoaster Tycoon, shit vilken nörd jag är haha. Men det e skit roligt ju man verkligen fastnar fram för det. Dom som inte vet vad det är så går det ut på att bygga ett tivoli eller ahh en nöjespark och få massa besökare. Svin sköj prova det tycker jag :) Spelade alltid det när jag bodde hemma. Sen spelade jag CS, UT, Wc3 och heros..datanörd svar ja. Men vad ska man syssla med när man bor på landet ?? Man kan sitta vid datorn, plugga ( ett alternativ man aldrig gjorde), kolla på tv.. man kunde ju inte gå ut och gå till stan o blega eller nåt liknanade.

Igår va jag med Anne :) Hon kom hem till mej vid ehm va kan klockan vart 15 eller nåt sånt kanske. Så sminkade jag medans hon satt och gosade med kissen. Så pratade vi om hur liten hon är? helt sjukt egentligen, för hon är 8 månader nu och ser fortfarande ut som en kattunge. Iallafall så gick vi ner på stan, gick till bodyshop och köpte en Bodybutter :) luktade på alla sorter, hur svårt är det inte att välja då eller? Men tillslut blev det hallon. Sen gick vi till Åhlens och där köpte jag med en Vegetarisk kokbok, nåt jag behöver :) Va skit nära på att gå ut med den utan att betala för jag tänkte inte på det, du vet när man går runt för sig själv i sina egna tankar utan att tänka sig för :S Pinsamt kunde det blivit. Vidare till mitt jobb och lämnade in sjukintygen..köpte oss varsin glass och en dricka. Gick och satte oss vid fontäerna och tjötta lite där i solen. Men sen blev det kallt så vi satte oss på andra sidan av Lidan på en bänk och njöt :D

Bilden är nästan PRICK 3år gammal på datumet, ajja snygga vi är :P



Anne, tror jag har sminkat henne här ??

Kommentarer


Postat av: michelle

den där bodybutter hallon luktade jag på i förrgår och den är ju helt underbar :D man vill typ .. äta den :P

2009-04-02 @ 15:49:56
URL: http://victoriamichelle.wordpress.com
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-02 @ 15:52:31
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0