Keppin it gangsta

Kan verkligen inte sova idag det går verkligen inte. Först va jag tvär pigg när Ronny skulle till jobbet, så somnade jag om efter en stund, visste inte rikitigt hur jag skulle ligga. Sen börjar katterna springa runt i hela lägenheten upp i sängen, ut i hallen, så jävla jobbiga. Sen slutade dom så tyckte jag det lät konsigt ? Men när man typ är halvsovandes/medvetslös så fattar man inte alltid. Så när jag väl reagerade så ser jag att Shakira står och spyr på golvet :S Bara att torka upp det, sen lägger jag mej. Så hör jag när Shakira "skrapar" i golvet, vilket hon brukar göra när hon ätit eller vart på toa. Så ser jag att det ligger bajs på mattan ! Helvete då, torkade upp det fy fan. Varför hon sket på mattan var för att jag glömde lägga ner kattsand i lådan igår kväll efter att jag ren gjort den...Fy på mej !

Drömde helt sjukt igår att Ronny hade dödat en person och stykade denna personen och gömde det i vårat hus som vi hade... Och jag visste inte hur jag skulle göra ? Om jag skulle hjälpa honom eller bara stå där och glooo

Sen kom dröm nr 2 då jag drömde att jag gick längs en väg fram och tebax men kunde aldrig hitta avfarten på vägen så jag kunde komma där i från. Och fick panik bara för att Ronny och hans släktningar stog längre bort, ville inte att ha/dom skulle se att jag inte hittade ut ? :S


Kommentarer


Postat av: Louise

Jo hon skulle ringa honom när hon kom till stan sa han. Vadå då?

2009-04-29 @ 11:14:13
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja hon skulle nog ringa han idag, för hon kommer till lidköping ikväll. Så jag vet inte, hon kanske kollar på den innan hon åker tillbaka till sthlm på söndag. Kram

2009-04-29 @ 13:59:39
URL: http://lojsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0