Köpa Bikini

Idag tänkte jag att jag skulle gå och hämta ut min bikini som jag har skickat efter :) En rosa bikini med paljetter, hoppas verkligen att det passar mej nu..Har ju inte en anning om vad jag hade för storlek :S Så att skicka efter va ju bara en ren chansing. Får hålla tummarna :) För jag har letat och letat överallt efter en rosa bikini och då hittade jag äntligen en. Men då va ju det där med pengar ? Hm...fattig. Får kolla på internet banken så att jag verkligen har dom pengarna att hämta ut den :D


Kommentarer


Postat av: zerki

hahaha ser ut som han snubben bakom där ska fota dig :D

2009-04-03 @ 17:54:02
Postat av: Sandra

Haha..han kollar in ditt ass!

Det snyggaste är ju när du fick hela krokodilen över dig..hihi

2009-04-04 @ 15:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0