Mario - Let Me Love You

Nu har jag städat en del här hemma. Ronny är och hämtar vårat bord hos sin bror. För mitt gamla barbord och bartstolar som stått och "skräpat" har äntligen kommit till användning, för nu har vi bytt det bordet mot ett annat :) Ett avlångt bord med träfärgad yta med svarta ben och 4 svarta stolar. Så om en timme kommer Ronny och hämtar mej så åker vi till Katrin där vi ska lämna av bordet jag lånat av henne och lämna av byrån jag med lånat. Så man blir av med det här hemma.. Sen ska Pippi få lite mat med :) Sen åker vi hem till Ronnys bror och lämnar av kärran ?!

Smärtan i bröstet vill fan inte ge med sig, ursh jobbigt :/


Katrin och Marie, på vårmaknaden vid framnäs som var förra veckan :)
Johan va med också men han fastnade inte på bild ;P


 

Skrev aldrig nåt om att jag träffade Marie eller ahh hon kom för att hälsa på mej. Vi kom på att vi inte träffats på minst 2 år.
Helt sjukt vad tiden går, vi får ta o leka någon mer dag man har ju så mkt att ta igen !

Kommentarer


Postat av: evelina

sv: haha okej låter härligt! :D 15, själv?

2009-04-17 @ 20:12:36
URL: http://evelinakroon.blogg.se/
Postat av: marie

JAAA DET TYCKER JAG ABSOLUT ! :) det var trevligt :D

2009-04-18 @ 07:43:34
URL: http://mijaplav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0