Sorry Lappland

Har fortfarande inte hämtat ut min bikini hehe, kanske kan göra det nu om en liten stund. Är sugen på att testa den.. i bland vill man bara skicka efter saker bara för det e så kul att bara testa, öppna och spendera pengar om jag ska vara ärlig haha.
Kollade precis på dukes of hazzard den e faktiskt bra, sett den en gång tidigare. Jessica är ju inte så ful i den filmen :) Så fin kropp..blir så sugen på att börja träna när man ser såna brudar. Man kollar lite halv snett på sig själv och tänker varför tränar jag inte för ?! Fast orka..  Jag älskar Godis, pizza och massa annat onyttigt.

Yeah, nu ska jag o Ronny gå ut och gå en sväng. See yah


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0