Malin&Lisa

Kom precis hem efter att ha vart med Malin :) Vi tog oss en fika uppe på Henrys cafe och där satt vi och asss garvade åt mina fina "porr talanger" haha misstolkningar ! :P Tog oss sen en sväng på stan och blegade runt lite..kolla skor, smycken och underkläder ;) Sen förbi Hemköp och köpte med mej lite godis Hehe.

Så nu sitter jag här och ska ringa mina NYA HYRESVÄRD ! För vi har fått en lägenhet woohoo, äntligen säger jag bara ! En större lägenhet en tvåa på 60kvm, kanon bra. Så flytten bär av 1 juni..  Någon som vill ha en 1:a ??? eller som känner någon som vill ha en ?? Hör av er till mej då, behöver bli av med den :)


Kommentarer


Postat av: Anonym

Lätt att det kommer ! du kommer ju bli min kära granne ;)

By the way, snyggt kort ! :D

2009-04-22 @ 18:33:32
Postat av: ica

aa, jag testar lite olika saker inför min skolbal jag ska ha när jag går ut skolan :D

2009-04-22 @ 18:55:14
URL: http://icaslife.blogg.se/
Postat av: ica

jag vet inte.. ska kolla mera när jag har köpt klänning och sånt. men jag skulle vilja ha sotade ögon men vi får se :) är inte så bra på det så det blir inte så snyggt som jag vill att det ska..

2009-04-22 @ 19:40:36
URL: http://icaslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjena! Min syrra letar faktiskt efter en 1:a i stan, är det en hyresrätt eller? Kram!

2009-04-22 @ 23:41:11
Postat av: Louise

Kommentaren ovan var från mig!!

2009-04-22 @ 23:42:40
URL: http://lojsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0