Cypress Hill - We Live This Shit

Såå då får man la ta och uppdatera lite kanske.. Har inte hunnit sitta vid datorn så mkt och har inte heller haft någon större lust till det. Ja du vart ska man börja :P

Fredag: Satt jag hemma själv efter jobbet och väntade ju på att Ronny skulle komma med bordet.. Åkte till Katrin och lämnade av bordet och byrån jag lånat :P Gav Pippi mat och sen åkte vi till Grästorp där Ronny bott förut ut till hans bror. Där vi skulle lämna av kärran och kolla in i huset lite, för han håller på och flyttar. Så va hans tjej Anna där med så skulle hon och Ronny bära upp sängen på kärran.. Så säger Anna: Vilket hål ska den in ? HAHA !

Lördag: Tidig morgon för skulle ju till jobbet på morgon :/ Så blev upp möt vid jobbet av älskling. Så gick vi till Stadium där han ÄNTLIGEN köpte nya skor efter att ha tjöttat i 100år känns det som. Att killar aldrig lyssnar ? Sen hem och städa upp det sista innan hans mamma, Ingar och Nadine skulle komma förbi på middag hehe :) Sen vart man inte så glad i mellan detta.   Lagade i ordning maten och tog oss lite alkohol undert tiden. Vid 7 tiden så kom dom hit, dom verkade gilla lägenheten :) Maten blev i allafall god som tur va, och jag som hatar att laga mat till andra, tycker det e jobbigt :S
Sen drack vi lite o så, drog till gamelstans för att köpa cigg. Sen när jag går in med Nadine så säger några jävla raggar barn : Tjockis till Nadine, men jag hörde aldrig va dom sa. Men det gjorde ju dom andra...Fan jävla snor ungar ! Hem och Ronny söp till ordentligt, synd att jag inte har några kort :/

Söndag: Segar i sängen ett bra tag och Ronny åker och hämtar sin bror Kerim på Lanet här i stan. Så fixar vi lite här hemma och lagar oss lite mat :) Sen bjöd Kerim på en del skratt, han e lite speciell haha ! :) Han kan imitera Shaggy sjukt bra.. Sen åkte vi ut till Ronnys farbror och drack kaffe och träffade hans mamma Carina, Ingar och Katrin med hennes dotter Amanda. Sen när jag frysit i 100år åkte vi hem och köpte med oss pizza..

Ska kolla lägenhet imorn !!!
Hoppas, hoppas och åter hoppas :)


Jag o Sandra på Kreta - 08


Jag i Motala -07


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0