Eminem - The way i am

Vart med Anne idag, vi mötes på torget efter jag slutat jobba :P Tog oss en sväng på stan o så där. Träffade Sara Junker som man inte träffat på evigheter, vi träffades nog sist för 1,5 år sen eller nåt ? Kul att träffa gammla kompisar :) Såå snackade vi lite om vad vi gjorde nu förtiden och sa till henne och skaffa Facebook så man kan snacka lite så slipper dte bli så sällan man hörs av. Köpte mej en ny sminkväska på HM jätte söt en Rosa med bruna blad på, en glansig :P Så gick vi till Birgers jag o Anne och tog oss en glass i solan ! Till gamelstans och köpte mjölk och fika, hem till mej o fixade lite kaffe :) Snackat om allt möjligt som man brukar göra hehe.


Små rensat lite i skåpet på toan, slänge massa onödig skit som bara ligger, palla.

Nu sitter jag här skiiiit hungrig, heeelt sjukt hungrig haha !

Datorn Vill inte ladda upp någon ny bild. Så blir en old one

Kommentarer


Postat av: Nadia

Jodå med mig är det fina fisken :) hehe.. Jobbar och grejar dagarna i ända.. haha.. När flyttar ni då?

2009-04-27 @ 20:04:08
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0