Va i Strömstad på Påskafton

Har inte hunnit uppdatera så mkt känner jag som jag borde gjort hehe. Jag va i allafall i Störmstad med Ronny och Markus.. åkte ditt på Lördag och åkte hem på Söndag. Vi käkade påskmat, tände en brasa och tog oss någon öl. Sen eldade dom även på gräsmattan för att få den finare med tiden.. Ronny fick verkligen panik ett tag för elden sprider ju sig väldigt fort, men det ordnade allt upp sig hehe.

Efter att vi kom hem från Strömstad åkte vi hem en sväng och hämade upp mammas o pappas dammsugare. Åkte till hjärtberg där jag köpte en blomma och en kruka till mamma :) För hon fyllde år i Lördags. Sen fick vi hamburgare hos och "Julmust" :P Sen fixade Ronny o pappa med mitt gammla barbord som vi skulle ha med oss hem. Påvägen hem åkte vi förbi hjärtberg igen och handlade mat till Pippi och våra katter. Sen åkte vi  till Katrin och matade Pippi och där va Ronny rädd hahaha, Ta bort grisen ! Tog med mina barstolar hon lånat...Så ringde vi Timmy och visade sig att han kunde komma på engång o hämta bordet.. klockan var typ 22.30. Timmy och Anna kom förbi bjöd på kaffe och tjöttade. Sen går Lima och mjuar hela tiden i hallen, antog att det kunde va för att musen va borta ? men så va det inte, hon blev kvinna denna kvällen, så nu är hon könsmogen :)


Ronny o Pippi :)


Kerim och Ronny  ( Katten Emil )


Ronny, Ingar och Markus...


Brasan :)

Kommentarer


Postat av: Katrin

Hmm var är pippi :) tror inte hon förvandlats till en hund än iallafall haha.. hälsa Ronny att han är en mes ;) rädd för den lilla fisen haha.. tack för hjälpen med min bebis..kramiz

2009-04-16 @ 16:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0