Jag, Ronny & Serena

Vart vaken nu i 2 timmar... Har käkat frukost och duschat
Sen gått hem till Katrin och matat Pippi :)
Och nu tänkte jag blogga lite om igår lite snabbt
Det började med att jag gick till systemet efter jobbet
för jag o Ronny tänkte sitta hemma och dricka och kolla på tv o så där.
Sen vid typ 10 tiden fick jag rycket och ville verkligen göra nåt
Bara sitta hemma va INTE lockande allts.
Så då sa Ronny :  Ska vi gå ut ?
Jag: Va?
Ronny: Ahh vi kan gå till stadt ?
Jag: Va? allvarligt ?

Så det slutade med att jag fick tag på Serena som inte allts va sugen först
Men ändrade sig snabbt och hängde med, Riktigt kuligt :P Haha
Så jag och Ronny gick hem till Serena och Peter först....
Det va typ inte en jävel ute igår, men allt kul att göra nåt :)




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0