Måndag igen..

Japp i Söndags så gjorde vi saft på sötbär, den blev helt okej.
Men jag gillar inte super söt saft men ändå.
Alla som smakat har ju gillat den iallafall :P
Sen bakade vi dumlekakor igen, så jävla goda så det är sjukt !
Ronnys mamma och hans lilla syster Nadine va här igår
och tog en snabb fika med oss.
Sen drog vi vidare till något ställe utanför Örslösa
Där vi åkte båt med Ronnys morfar, fiska så klart.
Loverboy fick en gädda :P
Jag va liv rädd i båten för alla spindlar !!!
Ursh, va så rädd att jag satte mej i mitten av båten bara det att
då gasar han på så jag trillar baklänges hahaha!


Mums ?? Ser ut som spy typ men det är i allfall saft haha






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0