På stan med Katrin och Ida

Kom precis hem efter att ha vart på komvux
Där jag anmälde mej bara och tog lärarens nummer.
Ska ringa henne imorn eventuellt och boka tid
Sen kom Ida in till stan och tog en sväng på stan
Så möte vi upp Katrin skulle egentligen möta henne vid 3
Men fick se henne förbi passerande utanför HM
Gick till Gina Tricot, där jag köpte nya jeans :)
Så gick vi och köpte ny näsplopp alla 3 haha
Tog sen en lunch på Elake måns :)
Träffade Kusin Sara där, fick studentkort på henne
SHIT va snygg hon va, lätt att hon inte får sitta uppe på mina väggar :P
Efter att vi gått klart på stan drog Katrin hem och vi gick till Jysk
Fick sen skjuts hem av Ida så gick vi till cykelaffären och
köpte ett cykellås till min cykel, som pärona ska ta in till stan åt mej:)
Hennes bil låter precis som en folkrace bil !!


Happy face , Haha ^^

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0