Sean Paul - So fine

God Morgon :)
Har hunnit kolla lite på tv
Upptäcka att Katten pissat vid sidan om kattlådan
Duschat och gjort hårinpackning
Kollat facebook och ett par bloggar
och strax blir det kaffe :)

Igår åkte vi till hemkompaniet och blega lite efter
ljuslyktor till både väggen och hyllan till sovrummet
Men vi hittade la inget direkt så.
Vill typ göra klart hela lägenheten NU
För börjar jag typ "skita" i det så vet jag inte vad som händer ?
Tar inte jag tag i nåt så händer det inte allt för mkt.
Visst han gör saker när jag säger till honom...
Kanske ta tag i saker själv älskling ? ;)

Sen åkte vi ut till mamma och pappa och kollade på VM
Jag blir som fast klistrad när det är Höjdhopp
Rikigt roligt att titta på måste jag säga :)
Jag antog att Blanka skulle vinna rikigt duktig hehe
Sen tog vi med oss min cykel hem hehe
Så nu ska jag börja cykla till jobbet är tänkt


Ida och Maja på mitt kalas :)


En bra låt med Sean Paul, tyckte inte om det så mkt första gången.
Men nu så tycker jag verkligen om det
Ja du man blir faktiskt dans sugen :P


Kommentarer


Postat av: michelle

vart är det ni bor egentligen? brukar se dej när du är påväg till jobbet på morgonkvisten, för då är jag påväg hem från mitt jobb :P

2009-08-21 @ 18:03:22
URL: http://babilon.blogg.se/
Postat av: michelle

hehe okej :D jag bor vid djurgårdskiosken :P

2009-08-21 @ 20:16:44
URL: http://babilon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0