Utomhus bio :)

Blev väckt av Ronny imorse klockan 9 :/
Va rätt trött.. men nu ska vi käka oss lite frulle...

Igår va vi hemma hos mamma o pappa och grillade
Det blev lax, potatis och sås mums !!!
Solade lite o så där men va sviiin varmt ju
Fredrik va inte där allt för länge innan han drog till Sthlm
Men då kom Vivi och Ida i stället, med glass ;)
Sen fixade pappa o Ronny min cykel
Måste bara köpa ett lås först innan jag tar den till stan

Sen vid 22 igår så va vi på framnäs badet och kollade på Allt Flyter
Det va jag,Ronny,Vivi och Katrin :)
För övrigt så är det ju den filmen vi va statister i när pride festivalen var :)
och vet ni vad ?
Jag syns jäääävligt väl i den filmen hehe
Det är en närbild på mej.. lite halvt från sidan..
Så igår när jag kom på storbilden så ropade vi alla till Wohoooo
Träffade även på Sandra och Linda där borta en sväng
Då vi stog och kollade på några som gjorde volter o sånt ner i poolen
En brann fane mej shit :P




Ne min pappa har inte bonbränna ?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0