Vi har fått fiskar :)

Kom på i natt hur tråkig man kan va alltså
För när jag väl gör nåt då skriver jag inte om det ?
Va fan är meningen med bloggen då haha

Ajja vi börjar med igår då jag va med Johan
Han kom hit och hälsa på :)
Det va första gången han va här o så.
Det blev lite kaffe och snack om utlandsresor !
Kul att träffas, man träffas allt för sällan.

Nu sitter jag och snackar med Ian på msn
Har inte vart inne där på år och dagar
Och vilken rötta..
Har försökt få tag på han många ggr
Han har vart i Lidköping ett par ggr då vi snackat
Ian är från USA och reser runt hela världen
Så inte så lätt att få tag på?

Idag börjar jag skolan haha :P
Ska läsa en kurs på komvux så det blir första gången idag
På typ 1,5 år sen jag gick på komvux
Ska bara läsa en kurs, Engelska A
Ska läsa det kursen med Linda men får gå ditt själv idag
För hon kunde, eftersom hon jobbade nu :(

Nu känns det som jag har massa att skriva juu
Ja just det.. FISKAR!
Nu har vi fått fiskar wohoo :)
Så söta så, och Lima försöker allt komma upp ditt
Men hon lyckas inte haha




Kommentarer


Postat av: Louise

Ja jag tror det, han hade lite sån dialekt, svettades som en gris gjorde han med!

2009-08-20 @ 13:42:44
URL: http://lojsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0