Hoobastank - Out of Control

Kom precis efter att ha vart med Malin en sväng :)
Satt och ahh det vanliga cigg och bara allmänt snacka. hehe
Försöker komma på något vi kan göra imorn ?
Vi får la se vad det kan bli för sköj
Vi har ju alltid kul vad vi än gör så, nåt kul blire nog

Igår färgade jag håret på Vivi
Det blev mörkt brun / Svart..
Så hon va här 2 timmar eller nåt
Det blev allt bra tycker jag :)

På lunchen idag så sprang jag på Pontus och Janika
Så tog en cigg med dom och snacka om skolan o så
Men han inte snacka allt för länge
Måste ju hinna käka på lunchen också hehe

Vet ni vad, min sån där "fisk" som suger allt slajjm
i akvariumet är död :(
Såg det nu när jag kom hem
Men den får Ronny ta bort !
Fast får vänta ett tag för han är i Falköping nu hos en kompis
och försöker fixa sin bil ruta, den e kass :/

Det är 2 andra nötter i musikvideon men ajja Haha

Kommentarer


Postat av: Syrran

Vi får la hålla begravning för slimeet :) småbåtshamnen som Babsan?? Blev hon stöögg eller? Tror ja nog Vivi är ju enda orginal brunetten ;)

2009-08-25 @ 20:54:04
Postat av: Liiiisa

sv: Ronny slängde den. Asss äcklig va den helt slajmig och halvt som halvt grå:S

Ingen begravning där inte...

2009-08-27 @ 14:22:24
URL: http://kroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0