Gött solbränd

Vi va ute på sjön igår med Syster Jenny, hennes kille Micke och deras barn Maja o Måns
Sen jag o min ponny häst så klart ;)
Åkte ut till Marinan där dom hade sin båt, shit vilken snygg båt dom hade
Det va inte riktigt vad jag föreställt mej men riktigt snygg :)
Va la oss ute på 2 öar... där vi grillade,bada och fiska.
Jag badade faktiskt, trodde inte att jag skulle det först
Brännt mej i nyllet, gör svin ont !
Hela näsan och pannan är jätte röd...

Ronny och Maja kom inte så bra överens först..
För Maja va nog lite rädd för Ronny..
Men fram mot kvällen så höll hon han i handen
och satt brevid honom och sånt.
Hon sa till och med att hon gillade honom hehe

Det finns massa o skriva men har lite bråttom nu
ska till jobbet om 10 minuter :P








Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0